Klantgerichtheid

/

Klantgerichtheid, wie is er tegen? Toch blijkt uit onderzoek, dat Nederlandse bedrijven nog veel kunnen verbeteren in hun klantgerichtheid.
U krijgt vaardigheden om te zorgen, dat de klanten meer tevreden zijn. Maar wat moet u weten om net iets meer te doen, dan de klant verwachtte?

Voor wie

Management, Middenkader en iedereen die te maken heeft met (interne en externe) klanten.

Onderwerpen

  • Wie is de klant, wat wil de klant van u?
  • Interesse wekken
  • Werk als een professional
  • Werk aan je geloofwaardigheid
  • Hoe haal je meer uit informatie aanvragen?

Meer gegevens

Planning: Data in overleg

Cursustijden: Van 09.00 tot 15.00 uur

Locatie: Op de accommodatie van de deelnemer

Prijs: € 350,- per deelnemer (exclusief BTW).

DeelnemersVanaf 4 deelnemers met een maximum van 12

Certificering: De deelnemer ontvangt het certificaat “Training Klantgerichtheid”